tills jag ser morgonljuset

Godkväll, har ni haft en bra dag?
 
Jag kanske borde sova nu eftersom jag vaknar tidigt, men sömn är nog inget val för mig. Praktiskt taget ganska så omöjligt ibland.
Så istället tränar jag på morgondagens glosor, även fast jag redan gjort det och kan de ganska så väl. Jag kan inte fatta att jag faktiskt pluggar för skojs skull, första gången i mitt liv!
 
Funderar starkt på att göra vloggar, skulle ni vilja det? Inte så värst oseriösa, men ändå inte seriösa.
Om ni förstår vad jag menar..
 
Nu ska jag fortsätta med mina glosor, kanske blandar in lite templerun om jag så inte har ett liv, eller snarare sömn.
Sov gott finisar!
 
         
jag bjuder på denna åhvadgosigtmedgosedjuret, väldigt trött..

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh så mys!

2012-08-28 @ 09:47:17
URL: http://linaohlsen.se
Postat av: Anonym

Hej! Fin blogg :)
Allt bra med dig?
Kolla gärna in på min blogg oxå
Ha en fortsatt toppen helg:)

2012-08-31 @ 22:55:22
Postat av: myrins - fotoblogg

åååh gosebild!

2012-10-01 @ 09:41:21
URL: http://myrins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0