jag försvann

hej folk!
jag har vatit lite död och så, men jag har ju inga gina bilder så det känns inte så kul att blogga då! Men jag kände bara för att prova den nya blogg.se appen! Hihi

Kanske inte så jättekul att veta: jag har klippt mig kort, ungf till axlarna. Det känns sjukt skönt men jag saknar mitt långa hår så himlans mycket!!

Nu till andra nyheter, snart kommer en ny fin (förhoppningsvis sjukt bra och kul) grej som kommer att inkludera en av mina bästavänner.. nu blev ni nyfikna va?

Håll utkik, finisar!




Kommentarer
Postat av: nöff

http://www.etsy.com/listing/93599910/milkcow-case-iphone-case-cell-phone-case?ref=sr_gallery_5&ga_search_query=iphone+4+case&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=SE&ga_page=26&ga_search_type=all&ga_facet=iphone+4+case

2012-10-12 @ 22:30:43
URL: http://grym.blogg.se
Postat av: Anonym

ville bara säga hej, ett enkelt och tillfröredställande ord

2012-10-12 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0