i en så mycket bättre värld

Godkväll.
Håller på att plugga in glosor efter en jobbig nagellacks-station, var tvungen att göra om allt minst tre gånger.
 
Jag har suttit och tänkt lite och jag har bestämmt mig för att låta mitt hår växa långt och sedan klippa det kortkort och skänka håret till barn med exempelvis cancer. Tänk er hur hemskt det måste vara och titta i spegeln och hur stor skillnad ditt hår skulle kunna göra för ett barn. För dig kanske det bara är ditt hår, men för det där barnet är det ett helt självförtroande. Jag tycker att det är så fint när folk gör sådant.
Eller hur?
 
Nu ska jag dricka té.
Ha en fin kväll sötisar!
 
 
         
 
 

Kommentarer
Postat av: elle

Sötnos!

2012-08-28 @ 23:59:54
URL: http://nattstad.se/elle.h

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0